dinsdag 31 mei 2011

ABC Marquoir

Ook een tijd geleden... de ABC Marquoir. In de loop van de maanden komt er toch elke keer weer een klein stukje bij. Dat gaat ook makkelijk: als ik een paar kleine of één grote letter borduur, heb ik telkens een klein afgerond partje te pakken. En zo kom ik bijna ongemerkt steeds wat verder.

Het wordt trouwens wel elke keer moeilijker om hem fatsoenlijk op de foto te krijgen! De hulptroepen stonden nu voor de gelegenheid in de keuken opgesteld, waar de lichtinval het mooiste was...

Ik ben inmiddels aangekomen bij het grootste alfabet van het enorme patroon: het in rood geborduurde alfabet dat ongeveer in het midden van de lap komt te staan. Een stimulerende afwisseling met al het blauw!

7 opmerkingen:

  1. Prachtig!! Wat een mooi borduurwerk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt hij mooi, het is een prachtwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat is het toch een enorm mooi patroon, voor mij wel wat te groot, maar ik geniet dus wel bij jou! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een beauty! en zo helemaal 'mijn' kleuren :)

    marcella
    nuttigenfraai.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat goed met deze 'mega' merklap, iedere keer een grote letter en die 26 komen echt wel af. Bij mij is hij ook weer helemaal 'ín the picture'

    BeantwoordenVerwijderen