woensdag 25 januari 2017

Linda Myers en ABC Marquoir

 Nee, erg hard gaat het niet, als je met zoveel dingen tegelijk bezig bent als ik...

Maar het is allemaal ook zo leuk om aan te werken...
 Het borduurwerk van Linda Myers - een ontwerp naar de Dear Jane quilt - is de afgelopen weken toch opnieuw een paar kruissteekjes gevorderd.
 En plotseling kwam ik ook deze enorme knoeperd weer tegen: de ABC Marquoir... nog zo'n prachtig ontwerp, dat bij mij inmiddels al een flink poosje in de wacht staat.

Alfabetten, randjes... alles in blauw en een beetje rood... wat wil een mens eigenlijk nog meer...?
 Moet ik dus ook hoognodig weer eens mee verder!

(Tenminste... als Linda Myers zich een beetje gedeisd wil houden...)

9 opmerkingen:

  1. Ja, zeg dat wel van die ABC-lap ... wanneer is-ie af?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide Stickereien werden wunderschön.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he nu het buiten koud is om met deze prachtige borduurwerkstukken bezig te zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal in de borduur-modus. Prachtig Marjan!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie borduurwerken. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee hoor Linda wil aandacht!
    Wat is dat borduurwerk prachtig! Mooi zo die Jane blokjes op zijn kant en dan die prachtige kleuren.
    Ik zou niet kunnen stoppen voordat het af is :-)
    Gewoon niet meer in de kast leggen dus. :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige borduurwerken heb je onderhanden. Dat is gewoon genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik denk Marjan heeft al lang niet geblogd. Heb ik deze helemaal gemist. Prachtig vind ik je Linda Meyers borduurwerk. Zie zoiets niet meer zitten. Zou bij mij nooit afkomen. Misschien nu snel een volgend blogje lol. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig borduurwerk laat je hier zien.....liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen