woensdag 15 juni 2016

Gehaakte deken

 Heel snel gaat het niet, nu de randen zo enorm lang zijn geworden (zo'n 1,20 meter per zijde!). Maar toch wordt hij nog steeds gestaag groter, de vierkante deken van de Crochet Along 2015.

Inmiddels heb ik rand 68 (week 28) bereikt. Het patroon loopt door tot en met rand 85, dus gewoon nog even doorgaan... 

De bolletjes Stonewashed van Scheepjes slinken per toer nu wel hard... maar gelukkig is mijn voorraad van deze mooie kleurtjes voorlopig nog niet uitgeput.
 En ook al doet Nederland niet mee aan het EK, ik mag graag zo op de bank met een half oog naar het voetballen kijken, terwijl de ene na de andere toer uit mijn haaknaald rolt...

5 opmerkingen:

  1. Prachtig Marjan. Je liefde voor haken deel ik, die voor voetbal niet. Maar gelukkig zijn er nu veel detectives als er voetbal is. En dat vind ik nu weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je kleurcombinatie zo mooi! echt een prachtwerkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt je deken mooi. Hier geen grote voetbalfan. Behalve bij nederland, maar dan is het meer de sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sehr schön, deine Decke.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je deken wordt echt schitterend! Zo fijn dat haakwerk. Maar inderdaad, de toeren worden steeds iets langer en je moet nog een hoop.
    Maar zolang het leuk blijft....
    Gelukkig is er afwisseling, dat houdt het spannend toch?

    BeantwoordenVerwijderen