zondag 1 januari 2017

Gehaakte deken

De gehaakte deken, naar het patroon van de CAL2015, vordert nog steeds gestaag.

Ergens in 2017 zal hij toch wel klaar zijn, vermoed ik zo...
Ik ben nu bezig aan rand 78 (week 33), dus het einde (rand 86, week 36) begint werkelijk in zicht te komen. Wordt nog afkicken hoor, want het is een fantastisch project om aan te werken, met die mooie bolletjes Stonewashed van Scheepjes. 

Wat in elk geval niet te versmaden is voor het voltooien van zo'n groot werkstuk - en dat wens ik dan ook alle lezers van dit blog toe - is

EEN GOED, GEZOND EN CREATIEF 2017!

8 opmerkingen:

  1. Hij wordt prachtig! Ik vind de kleurencombinatie en het effect van de stonewashed bolletjes echt heel mooi! Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marjan. Ook voor jouw en Bert de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige deken en schitterende kleuren! Heel veel geluk, gezondheid en creativiteit voor 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2017!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jullie een geweldig nieuw jaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi. Prachtig haakwerk. En ook de Dear Jane wordt prachtig geborduurd. Petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen