zaterdag 28 oktober 2017

Omslagdoek bijna af...

 Hij is nog nèt niet klaar...

Maar lang gaat het nu niet meer duren.

Mijn Softness Square Stola: weer zo'n fijn pakket - met patroon - van wolwinkel Knotten in Delft.
 Ik haak de versie met de donkere kleurstelling, die past meer bij dit jaargetijde. Maar voor het bijgeleverde patroon maakt dat niet uit: het is helder en wijst zich vanzelf.
 Het is heerlijk zacht garen, met een beetje mohair erin. Met de grijze en aubergine draad haak ik een draad mee van een dunner verloopgaren, met een klein glinstertje. Mooi effect, vind ik.
 En met die grote haaknaald (nummer 9!) zie je snel resultaat.

Ik haak nog even door...

Wordt vervolgd!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n warme mooie omslagdoek!
    Dat kan je nu goed gebruiken.
    Heb er zelf ook één en gebruik hem vaak. Niet zelf gehaakt hoor, maar gewoon gekocht.
    Bijna af, dus misschien kan je van de week al lekker genieten.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat word een prachtige sjaal zeg..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er nooit teveel van. Erg mooi, Marjan.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Marjan. Mooie warme kleuren. Ben ook net een nieuwe gestart, zie mijn blog. Blijft zo leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En is hij nu af? Wat een gave sjaal en wat een lekker patroon om te maken met die dikke naald! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie sjaal de herfst begint dus komt hij nu helemaal van pas.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen