maandag 2 augustus 2010

ABC Marquoir

Op deze foto is de stand van zaken te zien van mijn Marquoir op 1 juli. We zijn weer een hele maand en een aantal kruisjes gevorderd, met de foto hieronder als resultaat. De symmetrie is weer hersteld: het rode ornament zit nu ook aan de rechterkant. Een randje is voltooid en er zijn een paar lettertjes bijgekomen.
De enorme lap hangt hier tijdelijk - voor de foto - dubbelgevouwen in de boekenkast. Hoewel het dadelijk weer op mijn schoot zal belanden, moet een borduurwerk als dit zich toch best even thuisvoelen op zo'n literaire plek...

12 opmerkingen:

  1. Mooi hoor. Kan zoiets helaas niet meer goed zien. Maar ik blijf het prachtig vinden die ouderwetse merklappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind dit heel knap werk,zag er al verschillende.Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die ouderwetse merklappen. Ben er ook dol op en bezig met 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is hij in die mooie kleuren! het wordt inderdaad een hele grote, maar wat een schitterend bezit als hij af is! Veel plezier met het vervolg, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schiet je al lekker op.....en ook zo een leuk tijdvergend werkje. We zoeken het wel op niet......maar als alles eens af is zijn we o zo blij! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful photo Marjan, what wonderful progress! Your colours are very nice. Kindest regards, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog heb je ! een een parchtig borduurwerk, ik heb hem al op verschillende blogs voorbij zien komen, dit wordt wel een hele grote als hij klaar is.

    groetjes, jenanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi borduurwerk is dit toch!! Dit wordt een kanjer als hij klaar is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een moed om aan zo'n project te beginnen.... 't Lijkt mij ook wel wat, maar ja... ik heb nog zoveel "grote klussen" liggen.
    Succes ermee, 't wordt prachtig. Groeten Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kijk en dit kan ik dus niet, nou ja.... ik heb er geen geduld voor. Dat tellen van die kruisjes, bbrrr.......maar mooi dat ik het vind, echt SCHITTEREND!

    Fijn weekend!
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lap zeg. IK was eerder ook begonnen aan een merklap maar werd kriegel van de kruisjes. Nu merk ik toch dat het weer gaat kriebelen en wil toch een keer in mijn leven zo'n prachtige merklap maken en ingelijst in huisje ophangen.
    Ik vind je blog leuk dus ik ben je volger geworden.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen