donderdag 23 oktober 2014

Lisa's Flower Garden

 Dat was al weer een tijd geleden…. dat ik aan Lisa's Flower Garden werkte, de BOM van Quilt it & Dotty in 2012. En hij is zo leuk...
 Ninepatches en bloemetjes in handgeverfde, wollen stofjes die op de ondergrond worden vastgezet. Ik doe dat met de festonsteek (vind ik toch mooier dan de snellere whipstitch) met twee draadjes borduurgaren.

Er zijn nu 27 blokjes af. Het moeten er in totaal 111 worden (63 ninepatches en 48 bloemapplicaties) dus ik heb nog even te gaan!
Gisteravond aten we erg lekker bij ons favoriete oriëntaalse restaurant.
Ik had tenslotte nog een etentje tegoed vanwege mijn 50ste blok van de Civil War Diary Quilt! 

5 opmerkingen:

  1. Prachtig, beide quilts in de maak!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige blokken van Lisa en je Civil War die vind ik zo mooi worden. Het etentje heb je zeker verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Blöcke.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige lieve blokjes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was vergeten dat je die aan het maken was. Prachtige blokjes. En ja, dat etentje had je gewoon verdiend! Je Civil War wordt zo prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen